.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختصاصی شمال نیوز ؛
تاخیر چند ساعته پرواز مشهد ساری هواپیمایی آسمان ، مسافران را کلافه کرد
شمال نیوز : متاسفانه ( امروز ) سومین روز فروردین امسال، تاخیر چندین ساعته پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان از مقصد مشهد به شهرهای شمالی ایران، داد مسافران را در فروذگاه مشهد درآورده است.
تاخیر چند ساعته پرواز مشهد ساری هواپیمایی آسمان ، مسافران را کلافه کرد

شمال نیوز : متاسفانه پرواز شرکت هواپیمایی آسمان در روز جاری از ساعات پیش از ظهر مقاصد گرگان و ساری با تاخیرهای متعدد هنوز انجام نشده است.

 

قرار بود پرواز مشهد به ساری هواپیمایی آسمان ساعت 14 و 40 دقیقه انجام که علیرغم اعلام پرواز در ساعت 17 و 30 متاسفانه تا لحظه ارسال خبر هنوز این پرواز انجام نشده است.

 

متاسفانه هیچ مسولی در فرودگاه مشهد پاسخگوی مسافران نبوده و روند تاخیر پروازها توسط شرکت هواپیمایی آسمان نسبت به سایر خطوط هوایی دیگر بیشتر است.

 

از سویی بر اساس مشاهدات خبرنگار ما مستقر در فرودگاه مشهد، تنها یک پرواز امروز مشهد به ساری هواپیمایی وارش در موعد مقرر انجام شده است که انتظار می رود در ایام پیک مسوولان این شرکت بومی مازندران نسبت به افزایش پروازهای خطوط هوایی شمال به مقصد مشهد اقدامات عاجلی صورت دهند.

 

امید است مسئولان وزارت راه و شرکت هواپیمایی توجه ویژه ای به بی توجهی شرکت های هواپیمایی داشته باشند و جریمه های سنگینی را برای این شرکت ها صورت دهند.

 

   


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساری 4 فروردين 1402
این رسانه ها مازندران و مسولیت فقط دارین ساری رو ضعیف می کنین کور خواندید به کوری چشم شما ساری برند در ایران هست بیشترین نخبه ها بهترین فوتبالیست های ملی بهترینها در ساری هستن ساخت ساز برجهای بزرگ تهران در خیابانهای فرشته پاسداران چیتگر در شهرک صنعتی ساری در حال ساخت می باشند و خیلی کارهای مهم دیگر که ما می دانیم چون به شما باج نمی‌دهند برای بهترین شهر ایران چرند می نویسید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.